Sant Joan Despí per a tothom

Feia dies que em rondava pel cap de fer un blog perquè sovint tinc moltes coses a dir i això d’escriure-ho en un paper està bé, però ara que passo força hores davant l’ordinador, penso que aquest mitjà té unes altres possibilitats.

Pensant en el tipus de blog que vull, he decidit que fos un BLOG OBERT; és a dir, que jo aniré escrivint tot allò que em sembli important sobre Sant Joan Despí i sobre la feina que estic fent i, com és lògic, la gent podrà fer els comentaris que vulgui. Però també, totes aquelles persones que vulguin exposar la seva reflexió sobre el què passa a la nostra ciutat, ho podrà fer a través d’aquest blog.

Totes les propostes seran acceptades i es podran penjar tots els comentaris, només cal que compleixin la norma de no ser ofensius, que s’utilitzi un llenguatge adequat i que no hi hagi cap tipus d’atac personal.

Doncs, ja ho sabeu, si voleu participar, només cal que envieu els vostres missatges a elena.embuena@gmail.com

Recordeu de posar el vostre nom a l’escrit i allò que volgueu que us identifiqui

Deixa un comentari

