2010 Bons propòsits

Això d’escriure un blog té la seva miga, primer perquè vols escriure coses que puguin resultar interessants, segon perquè de vegades tens moltes coses a dir i tampoc no saps per on comencar i, sobretot, el temps; aquesta és la gran qüestió EL TEMPS, aquest gran tresor que se’ns escapa d’entre les mans, que no es pot comprar, ni canviar, ni fabricar encara que sigui una de les coses més valuoses.

Així, quan comença un nou any, això de fer-se bons propòsits és tradicional. Hi ha gent que tria el nou any per deixar de fumar, per aprendre anglès o per pedre quilos. Jo tinc també alguns bons propòsits per aquest 2010 i un d’ells és mantenir el meu blog al dia; és a dir, dedicar part del valor TEMPS a escriure, a posar sobre una pantalla algunes de les coses que em passen en el meu dia a dia; pensaments, reflexions, sentiments i, qui sap què més? Ja es veurà.

Deixa un comentari

