Carta a La Vanguardia

Ahir dilluns vaig llegir una “Carta de los lectores” de la Vanguardia d’una senyora que deia que estava tipa del tripartit, per la seva poca transparència, per la manipulació, la mediocritat i que no dimitís ningú; continuava dient que els hi faltava dignitat i que amb els seus impostos estaven cobrant uns grans sous i que en lloc de treballar pel poble, és el poble que treballa pel govern.

D’aquestes i d’altres cartes del mateix estil en llegeixo cada dia però avui ja n’he tingut prou i he contestat. Com no sé si La Vanguardia ho poblicarà, doncs ho poso aquí que sí que hi ha gent que ho llegeix.

Volia posar moltes més coses, però només t’admeten 1000 paraules, així que ha quedat com ha quedat.

JO TAMBÉ VAIG QUEDAR BEN TIPA

Sra. Carrión, jo vaig quedar avorrida i fastiguejada de veure com un partit feia i desfeia en el meu país sense cap mesura, perquè la majoria absoluta li permetia governar sense tenir en compte a tothom, qui els ha votat i qui no.

No sé com ho ha viscut des de Badalona, però li asseguro que des del Baix Llobregat s’ha viscut l’abandó de la Generalitat en molts aspectes, alguns de difícil solució perquè han destrossat el territori. Ara han canviat moltes coses.

Em sorprèn el què diu de la transparència, mai com ara hem sabut tot el què passa i amb detall. “Grans sous que reben persones que no s’ho valen”, sabia vostè els sous que cobraven?. Com és que hi ha tantes irregularitats en el finançament del partit? Jo intento entendre que governar un país en tres idearis polítics diferents és difícil, perquè cal arribar a acords. No és fàcil, menys quan  hi ha mitjans de comunicació que no ajuden gaire, però segur que és més democràtic

One thought on “Carta a La Vanguardia

Deixa un comentari

