Quieta a casa

A mí se m’ha acabat la Festa Major. Em sap greu perquè avui ja m’he perdut la xerrada que feien a l’Associació del Pi sobre agricultura ecològica que m’interessava molt i aquesta nit tenia el dubte d’anar a la Jam de la Plaça de la Sardana o bé una estona a veure els grups al Parc de la Fontsanta.

Demà em perdré un munt de coses, al matí volia anar a veure la gimkana amb cadira de rodes i també el correfoc que procuro no perdre’m cap any. També volia anar a fer un volt per la fira i menjar-me unes patates braves al xiringuito dels companys/es de l’EUiA. No cal dir que no aniré als concerts ni ballaré a la Plaça davant de l’Àrea, i el diumenge, el què més greu em sap és que em pedré el castell de focs.

Em definitiva que no aniré a res de tot això perquè avui he caigut i per primera vegada a la meva vida m’han hagut d’embolicar el peu, des dels dits fins al genoll. Segons els metge tinc un esguinç al turmell i haig de fer repòs 7 dies, no recolzar el peu a terra, prendre’m no sé quantes pastilles i tres cops al dia posar-m’hi gel.

Bé doncs, intentaré portar-me bé el cap de setmana per veure si durant la setmana vinent, tot i que no em treuran l’embenatge que porto fins divendres,  puc anar a les reunions més importants. El què per força m’hauran de portar en cotxe o hauré d’agafar un taxi fins a la porta perquè ja ho tinc prou complicat pujant o baixant els 80 esglaons que tinc a casa.

Tindré molt de temps per llegir i per escriure al bloc, el què passa és que tindré poques coses que explicar.

Anuncis

Deixa un comentari

