Empatx de tele

Això d’estar a casa tot el dia amb la cama aixecada i recolzada en un coixi és realment avorrit. Així que m’he assegut al sofà i després de llegir força estona he encès la tele i m’he tragat no sé quantes pel·licules i no sé quantes sèries.

No puc explicar què he vist perquè ara, si vull fer memòria, barrejaria el dramon de La sexta, amb la d’assassinats de La quatro o la del poli corrupte i assetjador sexual de La 1. Per finalitzar amb el “Montecito” de Las Vegas que em sembla que era de Antena nova o alguna cosa així i a la TV3 que feien una que es diu Miracles que un es queda mut perquè ha d’aprendre a escoltar.

Mira és com el què m’ha passat a mi, que volia fer tantes coses aquest cap de setmana que he caigut, m’he fet mal al tumell i ja se m’ha acabat tota l’activitat. Serà que havia d’aprendre a parar.

Bé, després de l’empatx de televisió m’he assegut per escriure al bloc i he vist que ja tinc més de 3.000 visites. Gràcies lectores i lectors, espero no avorrir-vos massa perquè ara ja només em queda sopar una mica, llegir una estona i anar a dormir. Demà serà un altre dia i intentaré sortir a fer un vol per airejar-me. No sé si serè capaç d’aguantar 7 dies així.

Deixa un comentari

