Firadespí a Les Planes

Aquest matí m’he fet un passeig per la Firadespí i m’ha agradat molt. Feina una mica de fresqueta perquè ha canviat el temps i potser a primera hora a la gent li ha costat sortir de casa, però cap al migdia, amb el solet, els carrers i les places de Les Planes s’han anat omplint de veïns i veïnes.

Jo m’he firat perquè el meu ratolí aquesta darrera setmana estava fent el tonto i ahir ja no corria gens; així que m’he comprat un ratolí nou super modern, inal·làmbric, que m’aha faltat temps per estrenar.

Les carpes han quedat molt bé i la gent de les botigues es veia força animada. Hi havia qui comprava algun mocador pel coll, un encert tenint en compte la fresqueta que feia. També hi ha qui s’ha comprat una pulsera de pell. Amb cada compra regalen un número per un sorteig de 600 euros de compra a les botigues de Sant Joan i, quan he anat a llençar el meu, he vist que hi havia molta gent dipositant la seva papereta de participació; això vol dir que hi ha moviment i que, a més de passejar, també estan comprant.

M’he trobat amb gent coneguda, sobretot del barri, però també he vist alguna família del Barri Centre.

Després a la tarda miraré de tornar a passar, potser cap a les 18,30 que és quan donaran els premis a la millor fotografia de l’estiu. Han posat una carpa amb totes les fotografies que ha enviat la gent de les seves vacances. N’hi ha de molt divertides. La meva no és la més maca però sí que és molt original i curiosa, ja que és una foto del funeral que vaig estar a Ghana i em vaig fotografiar amb el fill, que va de vermell, i els parents del difunt.

El dissabte de la setmana vinent serà al Barri Centre i també faré un passeget, potser un dia sol és massa poc per tanta feina de muntat i desmuntar. Bé, s’haurà de veure com ha anat aquesta experiència i valorar, escoltant tothom, com s’haurà de fer per d’aquí a dos anys, ja que fins ara era bianual. Potser això també podrà canviar.

 

Deixa un comentari

