Jo no t’espero

Ahir al vespre vaig anar a la concentració que es feia a la Plaça Sant Jaume en contra de la vinguda del Papa Benet XVI a Barcelona.

Hi estic en contra per moltes raons que, en els parlaments i en les pancartes que hi havia, es van explicar sobradament.

– No estic d’acord que des de l’Estat es financiï l’Església Catòlica, quan estan mantenint tot una estat i tota la cúria.

– No estic d’acord que es subvencionin escoles que tenen una educació religiosa.

– Crec que l’Església no ha de ser qui digui què ha de fer un Estat respecte a les lleis com de l’avortament o del matimoni de persones del mateix sexe.

– És increïble que hi ha milions de persones afectades de SIDA i encara es faci prohibició de l’ús dels presevatius.

– Fa fàstic que el propi Papa estigui disculpant el gran nombre de pederastes que hi ha dins l’Església, quan tots haurien d’estar a la presó.

La visita, a més, costarà una picosada però aquelles empreses que l’han subvencionat tindran desgravació fiscal, per morir-se.

M’ha sorprès el manifest de benvinguda que han fet unes “personalitats” catalanes que, fins i tot, han pagat una pàgina sencera al Corriere della Sera i em sembla molt fort les paraules del Rajoy dient que el fet que el Papa parli en català és el millor que s’ha fet per la nostra llengua en 1.000 anys. Realment no sé què més haurem de sentir aquests dies.

No, jo no t’espero

Anuncis

Deixa un comentari

