BON NADAL!!!

Aquests dies, sobretot a través del facebook, estic rebent tot un munt de fotos de criatures vestides de “Pare Noel”; fills i filles d’exalumnes de l’Escola Pascual Cañís o de l’Institut Salvador i Pedrol. També he trobat alguna neta o net de amistats de la meva edat.

Així que com no puc lluir de net o neta i penso que va per llarg, sí que lluiré de filla i penjaré una de les fotos que vaig fer per fer-la servir com a Felicitació de Nadal, ara fa 25 anys.

Aquell dia, amb l’Orfeó Atlàntida vàrem pujar un pessebre fins a l’Ermita de l’Eramprunyà, que pertany al Castell del mateix nom al terme municipal de Gavà. A la porta, assegudeta a terra al costat del pessebre, vaig fer-li a la Lídia un carret sencer de 12 fotografies -llavors no hi havia digitals- pensant que alguna sortiria prou bé com per utilitzar-la de Felicitació de Nadal. Després va ser molt difícil triar-ne una perquè a totes estava guapíssima i divertida.

Darrera vaig escriure un petit poema com a felicitació

Quin goig aquest Nadal!

Una figureta de pessebre

se’ns ha tornat de carn i ossos

d’ulls blaus i cabells rossos

i blanqueta com la sal.

Quin goig aquest Nadal!

Jo sols demano

al nadó de l’establia

que li porti l’alegria

i l’allunyi de tot mal.

Quin goig aquest Nadal!

 

Deixa un comentari

