Cap d’Any

Ahir vaig mirar la meva Pissarra dels Desitjos i estic molt contenta perquè se m’han acomplert tots menys un, encara que no desisteixo perquè fins a les 12 de la nit encara hi ha temps, no?. Se m’han complert els personals i els professionals, els familiars i un tan material com el fet de tenir ascensor a casa, que encara no està hàbil però que és qüestió de dies, bastants dies.

Aleshores m’he posat a escriure a la pissarra els 12 desitjos per l’any 2011, un per cada gra de raïm que menjaré aquesta nit. La veritat és que no m’ha costat gaire trobar-los; bé, algun sí però dotze desitjos donen per a molt.

He anat posant per ordre del més particular al més general. N’he triat 5 de personals, que tenen a veure directament amb mí; 3 tenen a veure amb la meva família, 2 estan relacionats amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí, 1 és pel meu país i el darrer és a nivell mundial. Ha quedat ben repartit, no?

Així, quan em mengi els raïms de la sort, ben pelats i un cop tretes les pepites, pensaré en els dotze deistjos a cada campanada i seguiré les meves tradicions-supersticions-rituals de cada any:

Posaré dins de la copa de cava un anell d’or i miraré d’agafar-lo amb la boca quan em vegui el cava, sense tragar-me’l. Portaré alguna cosa vermella de roba interior, perquè sembla que pot alegrar la nit. Agafaré totes les meves targetes de crèdit, la meva llibreta d’estalvis i els diners que tinc perquè el nou any m’agafi em molts diners i no me’n faltin. Un cop hauré brindat agafaré una maleta o bossa de viatge i em passejaré pel carrer amb ella per iniciar l’any viatjant i així la faré servir moltes vegades.

Em sento molt feliç i desitjo un bon any per a tothom!!!

Aprofito per donar les gràcies a les persones que han anat seguint el meu bloc al llarg d’aquest 2010. Gràcies a vosaltres he superat les 7.000 entrades, un fet meravellós i increïble. Espero que també em seguireu en el 2011, prometo continuar fent l’esforç d’escriure quasi cada dia per mantenir la informació sobre la meva ciutat i el què va passant.

Gràcies, gràcies, moltes gràcies perquè sou el meu alicient.

Deixa un comentari

