Rebaixes

Com resistir-se? Sempre quan arriben aquestes dates penses en aquelles coses que pots trobar bé de preu. De fet ja n’hi ha algunes coses de temporada, a un preu poc assequible que m’he mirat i que m’he estat esperant a les rebaixes a veure si tenen un preu més adequat a la meva butxaca.

També hi ha la possibilitat de trobar una “ganga” però això no sol passar sovint i la “ganga” acaba passejant d’un calaix a un altre o bé a un racó de l’armari,  esperant el dia que anirà a parar al bidó de reciclatge de roba.

Així que amb l’ànim de fer una bona compra, amb seny i pensant amb renovar vestuari però no acumular “pingos”, aquest migdia he anat de rebaixes. Generalment no hi vaig mai el primer dia, perquè normalment no tinc festa però avui ha coincidit així.

Total que a les 2 de la tarda, ma filla i jo, hem agafat al tren cap a Plaça Catalunya, semblava que podia ser una bona hora perquè al migdia hi hauria menys gent. Doncs caminar pel Portal de l’Àngel ja ha estat una aventura.

Hem entrat a unes quantes botigues i sortíem atabalades, asfixiades i sense comprar res. No trobàvem res que ens agradés; en algunes, tot estava tirat per terra, fora de lloc. Ha estat una bogeria.

Jo m’he emprovat anoracs que és el què em volia comprar, però no m’han fet el pes. Sort que ella ha trobat unes botes que li feien falta i fastiguejades per la gentada, les bosses i les empentes, hem tornat cap a casa amb ben poca cosa.

Suposo que hi ha molta gent que enguany no s’han fet regals i s’han esperat a les rebaixes, perquè sinó no s’entén que puguessin comprar tantes coses o no les pensen pagar? No sé, no entenc res, però si demà i demà passat és igual, els comerços estaran supercontents.

Bé, les rebaixes duraran fins el 6 març, així que jo m’esperaré a les millors ofertes i, si no hi ha la meva talla, mala sort.

Deixa un comentari

