Calçotades

A mi els calçots m’agraden molt i com només es poden menjar en aquesta època de l’any doncs val la pena aprofitar-ho. El que passa és que enguany ja començo a estar saturada perquè, per diferents circumstàncies, ja porto quatre caps de setmana de “calçotada” i encara en tinc en perspectiva alguna altra.

La primera va ser a casa, perquè només veure’ls ja me’n vaig fer un menat de calçots al forn i vaig comprar la salsa ja feta perquè amb això no hi tinc prou mà.

A les calçotades que hi he anat, com jo no menjo pràcticament res de carn, m’atipo amb els calçots i no sé si aquesta temporada finalment els acabaré avorrint; espero que no.També passa que normalment en sobren i jo me’ls acabo emportant i a mitja setmana els faig arrebossats amb Tempura, que estan la mar de bons.

Pel que diuen és una planta amb moltes vitamines i minerals, diurética, digestiva i afrodisíaca i, sobretot, amb compostos anticancerígens. Així que a menjar calçots!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

