Sense connexió

Sembla mentida com l’ordinador forma part de la meva vida i com el fet d’escriure una mica cada dia en el meu bloc s’ha convertit en una “necessitat”.

Porto dos dies sense connexió a internet. Bé, no sé si és la connexió, o l’ordinador, o el servidor, o el programa, o … perquè no hi entenc ni un borrall, sóc usuària totalment i no sé quin és el problema.

Així que avui estic escrivint aquest post des de l’ordinador del local d’ICV, a les tantes de la nit, quan ja hem acabat la reunió i quan tothom ja ha marxat. Aquí, tranquil·la puc escriure quatre ratlles per treure’m el neguit d’escriure.

Estem treballant de valent amb el programa, avui ja hem concretat molt de l’Eix 1; tot i que falta fins decidir les poques propostes que en realitat després arribaran a la ciutadania.

Mirant el programa de fa 4 anys, només vem poder posar unes 140 propostes, encara que nosaltres en teníem moltes més, i ara passarà igual. Nosaltres tenim un programa amb centenars de propostes i hem de fer una tria d’unes 150 com a molt perquè sinó, enlloc d’un fulletó petit per fer arribar a totes les cases, hauríem de fer un llibre que no es llegiria ningú.

Vaig cap a casa a veure si sóc capaç d’endevinar què li passa a l’ordinador. Tocaré una mica tots els endolls, pitjaré unes quantes tecles, remenaré per la pantalla a veure què hi trobo -perquè no sé què busco- i, amb una mica de sort, igual funciona; i si no doncs ja demanaré auxili a alguna persona perquè em doni un cop de mà.

2 thoughts on “Sense connexió

  1. Maribel ha dit:

    T’entenc perfectament… A més a més, jo he estat gairebé un mes sense internet i m’he quedat en blanc, ara voldria posar-me al dia i és tanta la informació que m’està costant moltíssim … i és que no aconsegueixo organitzar-me, per poder atendre el meu correu, la web, el facebook i el bloc … i quan em poso a escriure no sé per on començar … però tinc la sensació que alguna cosa està passant i jo m’ho estic perdent … auxiliiiiiiii!!! un petonet

Deixa un comentari

