Satisfacció personal

Encara que siguin quarts d’onze de la nit escriure el què ha passat en els darrers tres dies, perquè tot és molt intens i realment vull explicar-ho, tinc necessitat d’explicar-ho en el meu bloc.

Primer de tot l’acte de Presentació de la Candidatura del diumenge a la tarda a l’Auditori del Centre Mercè Rodoreda. Crec que va ser un èxit en molts aspectes, també amb algun nyap perquè ja se sap que tot no pot ser perfecte.

Sabíem que no podríem omplir 450 cadires una tarda de diumenge del mes de maig, jugant a futbol el Barça i l’Espanyol, es nota que no som gaire “futboleros”. Però aconseguir més de 200 persones que “estoicament” varen aguantar mitja hora a que comencés l’acte precisament per culpa de l’embús a la Diagonal pel futbol, és d’agrair.

La presentació de la Xènia fantàstica, com sempre; les intervencions de les persones convidades, la Mercè Civit, diputada del Parlament i en Joan Saura , President d’ICV, molt interessants.

Uns minuts musicals amb la Cinta i el Toni que varen trencar el rigor d’un acte electoral, però penso que li varen donar prestigi. Moltes gràcies a tots dos perquè va ser molt bonic.

Després, la presentació de l’Eusebi, sempre d’agrair, i el meu discurs que, pel que m’han dit, va agradar i sembla que vaig aconseguir transmetre la força del nostre programa i la idea de què ICV-EUiA pot ser realment una aposta de govern per a la ciutat.

A partir d’aquí, una festa, perquè van anar sortint tots els candidats i candidates. Les fotografies, els aplaudiments i també les paraules. D’una banda del Reina que tanca la llista i la Victoria, que deixa el seu paper de portaveu municipal, amb unes paraules molt emotives; penso que això no pot quedar així, ella és molt poc donada a ser protagonista, però tard o d’hora ho haurà de ser.

Fantàstiques les intervencions de la Pepi, el Ros, l’Emili i la Juani; tan de bo tots quatre puguin ser regidors i regidores en el consistori. La ciutat estaria molt ben representada.

Al final, la foto de família i el meu agraiment a totes les persones que estan fent possible que tot vagi tan rodó. Gràcies a la Xènia i la Mireia que van passar els seus nervis perquè tot quadrés, gràcies al Rafa que sempre té a punt tota la paperassa, gràcies a la Isa que es dedica a trucar a tothom, gràcies al Marcos que controla els comptes, gràcies a totes les persones que han vingut a penjar pancartes i cartells i a enganxar la propaganda o a muntar la música i la megafonia, que posen i treuen cadires i tantes i tantes coses que s’han de fer a cada acte.

Sobretot, gràcies a la Conxi que sempre té una idea més, una proposta més, una aportació més, una reflexió més… que ens fa mobilitzar-nos i esforçar-nos perquè tot surti com cal. És la nostra DIRECTORA DE CAMPANYA, en majúscules.

Durant l’acte varem passar el video de la campanya i si voleu més informació consulteu embuenaxarxa i trobareu opinions diverses, moltes fotografies i videos.

Ahir dillus, després d’anar al mercadet del Barri Centre i estar una estona a la festa de la Gent Gran, que feien una mostra dels tallers que realitzen a la placeta que hi ha davant del Centre Cívic de Les Planes, vaig anar a dinar amb gent de CCOO perquè havien fet una trobada al matí, amb el Joan Herrera i diversos candidats i candidates de la comarca.

A la tarda, acompanyant una estona a Violeta, l’associació contra la violència de gènere, en la presentació de l’inici del seu grup d’Art Teràpia.

A la nit, a partir de les 21 hores, debat al Centre Cívic Gaudí amb tots els altres caps de llista dels partits que hi ha actualment al Consistori, organizat per l’Associació de Veïns Residencial Sant Joan.

Penso que les meves intervencions van ser encertades, que vaig saber transmetre bé el missatge dels valors i les idees de la nostra coalició; malgrat el poc temps vaig poder dir algunes de les nostres propostes més importants i, en definitiva, penso que vaig marcar la diferència respecte de la resta de partits.

Segur que hi ha moltes coses que he de millorar en un debat, segur que he d’aprofitar més el temps per poder transmetre el màxim de propostes, segur que he de ser més equilibrada entre uns aspectes i uns altres. Però, estic molt satisfeta de la meva intervenció. Sé que la majoria del públic assistent no són votants d’ICV-EUiA i, per tant, potser no va influir en res tot el què vaig dir, però igualment estic molt contenta.

M’agradaria sentir opinions de la gent que hi era i que no són “simpatitzants” d’ICV-EUiA per veure quina és la visió des de l’altre costat.

Avui ha estat dia de passeig, fent campanya pels comerços i pels carrers del barri centre.

DEMÀ MÉS!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

