Cansament

Aquests dies he trencat la meva disciplina d’escriure al bloc cada dia o, com a màxim, cada dos dies.

Durant la campanya electoral vaig estar molt enfeinada i em pensava que després tindria més temps per escriure, però la veritat és que no ha estat així.

Calia sortir a treure cartells i pancartes i, sobretot, s’han fet les reunions de la Comissió Política per fer les valoracions, a nivell d’ICV i també conjuntament amb la coalició.

I, afegit a tot això, des de diumenge he de tenir en compte l’acampadadespí. És ben cert que jo només sóc allà algunes estones però, en aquests últims dies, estar a les assemblees de la nit fa que arribi molt més tard a casa i que ja no em quedin energies per posar-me a escriure.

A més, el què tinc més recent són tots els temes que s’han parlat però no em sembla correcte explicar-ho jo, perquè és la gent de l’acampada qui ha de fer la seva acta i la seva difusió del què estan fent. De tota manera considero que és molt recomenable participar en les assemblees, penso que surten temes prou interessants i, a més, crec que hi ha gent que està aprenent què significa democràcia participativa.

Aquí us deixo el cartell, que espero que aviat estigui empaperant tota la ciutat, per si voleu imprimir-lo i enganxar-lo a la vostra escala, al replà de casa vostra, demanant de poder enganxar-ho a la botiga del costat de casa o …..

És cert, estic acumulant força cansament i, en els propers dies no sembla que la cosa pugui millorar perquè hi ha coses pendents.  A nivell de responsabilitat com a regidora: Inauguració i sopar de l’escola Roser Capdevila, Final de curs dels Tallers de Dones, Juntes de govern, darrer Ple del Mandat i Ple de Constitució del Nou Ajuntament… i també a nivell de responsabilitat com a Cap de Llista de la coalició ICV-EUiA: Reunions i negociacions per la possibilitat de continuïtat en el govern, Assemblea general de la Coalició…

Espero poder gaudir d’un cap de setmana de desconnexió total, encara que no sé si haurà de ser després de Festa Major,

Deixa un comentari

