Verbena

Enguany una verbena tranquil·la, si es pot dir això d’una nit com aquesta que els petards i les traques són el so ambient i els lladrucs del Rock que ha de donar resposta a tots.

Però sí, una nit tranquil·la per a mi perquè fa massa dies que vaig atabalada. I no és ben bé que tingui més feina que abans, perquè hi ha hagut dies i setmanes que he estat molt més ocupada, és una altra cosa.

En alguns aspectes estic preocupada, en d’altres capficada, en d’altres trista, en d’altres molt contenta… tal vegada el meu estat físic no m’ajuda a veure o a afrontar les altres coses amb la meva empenta o la meva fortalesa de costum.

Serà que fa uns dies se’m va trencar un mirall i ara m’esperen 7 anys de mala sort tal com diuen les supersticions? o haig de fer cas al Feng Shui Natural i només cal comprar-ne un de nou? I si per contrarestar la mala sort haig de fer tot un ritual? Quina feinada!!!!

Em penso que la millor solució és comprar-ne un de nou; però, per si de cas, agafaré algun amulet perquè em protegeixi i per a que tot vagi posant-se a lloc.

De tota manera, hi ha coses que es repeteixen i que no s’avança, no es millora; tampoc cal desesperar-se. Cal tenir paciència i fer pedagogia. Jo crec en la força de les idees i algun dia es podrà fer diferent.

S’ha de mirar endavant. Avui és verbena de Sant Joan!!!!!

Com m’agradaria poder gaudir de les fogueres, com quan era petita i durant dies la canalla recollia cadires i mobles i fustes velles que s’anaven acumulant per cremar i com s’havien de vigilar els munts perquè els pillastres de l’altre carrer no agafessin part del botí.

BONA VERBENA!!!!

 

2 thoughts on “Verbena

  1. Maribel ha dit:

    Malgrat que anem tirant cap endavant molt poc a poc i no estem per tirar coets ni res de res, el que no deixa de ser absolutament cert i no és una superstició ni qüestiö de sort és la satisfacció de poder mirar-nos cada dia al mirall i reconèixer-nos… i seguir lluitant. Una abraçada molt forta

    • Gràcies Maribel,
      Tens tota la raó, amb sort o sense sort, amb supersticions o sense, però sempre, en qualsevol cas, amb la cara ben alta perquè es treballa amb honestadat i, com tu dius, lluitant amb la força de les idees.

Deixa un comentari

