Dia de família

Avui ha estat un dia de trobada familiar. Feia dies que no havia dedicat una mica de temps a la família i encara no havien estrenat la pujada a casa amb l’ascensor; així que he aprofitat i hem fet l’estrena al voltant d’un bon dinar.

Sort de ma filla que m’ha donat un cop de (que curiós, quantes “ma” en tres maneres d’escriure-ho) i hem preparat uns entrants fantàstics i boníssims. Però hem suat la cansalada perquè hem tingut més de dues hores el forn encès.

Després, és clar, gelats, cafès, coca i, sobretot, la sobretaula que ha durat fins quarts de nou de la nit; bé, no sé si es pot dir de la nit perquè quan s’acomiadaven entrava pel menjador un sol que quèia tan baix que, fins i tot, molestava.

Com quasi sempre, ha sobrat un munt de menjar, perquè mai no sé calcular si en faig prou o massa. Així que he preparat uns quants “tàpers” i ens hem repartit el què quedava. Ja tenim per a tota la setmana!!!

Bé, ja quasi tot està recollit, falten fregar les copes i els gots perquè amb aquesta calor, a mitja tarda, han estat força els viatges fins la nevera a buscar l’aigua, les cocacoles o l’orxata, segons les preferències.

La veritat és que ara no podria explicar totes les coses de les que s’ha parlat perquè, quan fas d’anfitriona, anant amunt i avall, et vas perdent la meitat de les converses. Però el què si que puc dir és que en tot el dia no hi ha hagut ni un minut de silenci, jajajajaja.

A les 10 de matí sortia de casa a comprar el menjar, ara són més de les 10 de la nit, no està malament la jornada. Sort que no és cada cap de setmana!!!

Per a mi és tot un extra, en canvi la meva mare cada diumenge fa dinar per tothom. Jo estic rebentada, no sé com s’ho fa ella. Jo em penso que em faré la boja fins el meu aniversari o fins Nadal, però se m’haurà d’oblidar una “pallissa” com aquesta.

Bona nit!!!!!

 

2 thoughts on “Dia de família

  1. sonrisa ha dit:

    Me alegra que hayas pasado un día tan ajetreado y agradable al mismo tiempo.
    La familia se lo merece todo.
    Un beso guapa, descansa.

Deixa un comentari

