Residència Mas i Dalmau

A Sant Joan Despí parlar de la Reisdència Mas i Dalmau per a persones amb multidiscapacitat és parlar d’un espai ple d’amor, perquè atendre a aquesta tipologia de persones és molt complicat i, a més d’una gran professionalitat, precisa d’una càrrega important d’implicacio personal.

Avui, com tots els anys a finals de juny, han fet la festa per a les famílies. Un espai on els familiars poden compartir una estona de distracció, a la fresca, amb unes taules molt ben parades i amb un sopar deliciós preparat per les cuineres de la residència.

Sempre és un plaer fer-hi una visita i agrair la feina que fan. Avui, especialment, he pogut tenir el plaer de conèixer al grup de persones voluntàries de l’empresa Bayer que està col·laborant amb la residència.

Els hi he comentat que quan se’m va comunicar aquesta iniciativa de voluntariat, de seguida vaig pensar amb la Mas i Dalmau, perquè sé que sempre falten mans; encara que sigui per treure’ls a passejar al sol arrossegant cadires. He lloat la seva dedicació i el meu agraïment a la seva tasca.

Sembla que ja està molt avançat un projecte sobre Teràpia assistida amb animals, que ja s’an buscat els recursos -tan escassos darrerament- i que està a punt de posar-se en marxa. A veure si em puc assebentar amb detall.

La nostra ciutat és millor perquè tenim gent com aquesta i necessitem de gent tan fantàstica.

Anuncis

8 thoughts on “Residència Mas i Dalmau

  1. Margarita Calabozo ha dit:

    Hola,

    Soc una de les voluntaries de Bayer que vaig dues vegades al mes.

    Al començament sembla que estiguis fent un favor però desprès te n’adones que en realitat reps molt més del que estàs donant.

    • Hola Marga,
      Tens tota la raó. Sovint quan t’apuntes a una acció voluntària ho fas pensant que pots ajudar, que pots ser útil i és així; també és ben cert, però, que al final t’enriqueixes de tal manera que arribes a ser millor persona.
      Gràcies per la teva col·laboració, espero que tinguem ocasió de trobar-nos en alguna de les activitats de la Residència o de la ciutat.

  2. Toni ha dit:

    Hola, soc un noi que actualment esta de practiques en la residencia mas i dalmau, al principi em feia una mica de pal, tenir que anar a treballar amb un colectiu que no coneixia per res, porto dos messos, i penso que no em podria haber tocat en lloc millor, m’encanta estar amb ells, i es molt agrait.
    Sobre la terapia assistida amb gossos actualment esta funcionant, i per el que veig estan encantats. 😀

    • M’alegro Toni que estiguis content de fer les pràctiques a la Residència Mas i Dalmau. Imagino que t’hi deus trobar molt agust; jo tinc la sort de compartir molts moments amb la gent vinculada a la residència, tan a nivell de professionals com amb les famílies i és un veritable plaer veure l’amor que s’hi respira.
      Cap a final d’aquest mes de novembre i primers de desembre hi haurà les Jornades de la Discapacitat amb tota una sèrie d’activitats a les que espero que hi assisteixis; especialment hi haurà una dedicada a l’explicació de la teràpia assistida amb gossos que es fa a la Residència i que volem donar a conèixer a la ciutadania.

  3. irautz ha dit:

    hola soc un home , actualment esta fent estudi de tass m agradaria fer les meves prcatiques a la residencia mas i dalmau,ja que crec que seria de la meva plenetud ferlas ahy , ya que yo tinc la titulacio de auxiliar de geriatria y gent amb depencia ja estas trballant amb gent gran , pero mai amb gent pluridependents, seria mes experiencia mas en el sector

    gracies per la seva atencio

    ojala que pugui ser .

    cordial saludo

    • Jo no tinc competència en qui fa allà les pràctiques. T’hauràs de dirigir directament a la Residència. Direcció: Carrer de Sant Martí de l’Erm, 34, 08970 Sant Joan Despí, Barcelona Telèfon: 934 77 12 33
      Confio que et serà d’utilitat

  4. Jessica ha dit:

    Hola soy jessica!

    He acabado el CFS de integración social, he sido alumna del colegio severo ochoa y en una salida que hicimos fuimos a mas i dalmau, y la verdad me gustaria poder trabajar en este colectivo, vivo cerca, y me gustaria poderos facilitar mi curriculum por si necesitais personal o alguna suplencia. Puedo ir personalmente a llevaros el currículum? Espero alguna respuesta, gracias y saludos

    • Jéssica,
      Jo només he escrit sobre la residència, hi hauràs d’anar allà i oferir el teu currículum. T’haig de dir que apuesta època és bona perquè seguramente hi ha substitucions Bona sort!!!

Deixa un comentari

