Escola d’Estiu ICV ( i III)

Ahir vaig tallar quan explicava la intervenció del DAVID KARVALA d’Unitat contra el Feixisme i el Racisme) que ens va transmetre la preocupació de la pujada del partit PxC, dient-nos que no es tracta d’un partit qualsevol en el sentit de voler fer arribar les seves idees a les institucions, sinó que també els seus membres són persones que utilitzen la violència al carrer i que molts d’ells han estat implicats en agressions, imputats judicialment i que provenen de bandes nazis

Per això cal fer acció en contra d’aquest partit feixista a l’estil del què s’ha fet al Regne Unit amb un partit semblant, un treball porta porta per tal que no puguessin accedir als governs municipals, calen accions directes des de les associacions, des del vïnat, posant llavors.

Un exemple va ser a Vilanova que es va fer una manifestació “el poble al carrer per la convivència i contra el faixisme”. S’ha d’escampar aquest moviment, encara que siguin poques persones perquè després la gent s’hi afegeix.

És cert que a Sant Joan Despí no s’han presentat en aquestes darreres eleccions municipals però en les eleccions al Parlament de Catalunya el partit PxC va treure 322 vots, el 2,17 %, més que d’altres partits que sí s’han presentat i això vol dir que a les eleccions generals és molt provable quees presentin i cal que no puguin tenir cap mena de representativitat.

Igual que a Vilanova s’està treballant a moltes altres ciutats i com a l’Hospitalet de Llobregat

De les intervencions del diumenge de la MÒNICA OLTRA, el JOAN HERRERA, el JOAN SUBIRATS i l’ANTONIO FRANCO no calen comentaris perquè es va donar en directe a través de l’Ecosfera i les podeu veure, us asseguro que no tenen pèrdua.

Per acabar tot aquest resum he volgut posar un poema que sempre he tingut present i que per a mi representa tot el contrari de la meva manera d’actuar. Jo seré sempre des del primer moment.

Primer van venir pels jueus,
i jo no vaig dir res, perquè no era jueu.
Després van venir pels comunistes,
i jo no vaig dir res, perquè no era comunista.
Després van venir pels sindicalistes,
i jo no vaig dir res, perquè no era sindicalista.
Després van venir per mi,
i ja no quedava ningú per defensar-me.

  • Pastor Niemöller, víctima dels nazis

2 thoughts on “Escola d’Estiu ICV ( i III)

    • Elena ha dit:

      És un bon plantejament començar abans que posar pedaços. Potser podríeu venir a parlar amb la gent de l’acampada i explicar les coses que feu. Estarem en contacte

Deixa un comentari

