Quatre-centes entrades

Darrerament estic escrivint molt menys al meu bloc, per diverses raons:
– Una mica de mandra perquè cal seure una bona estona i deixar de banda altres distraccions o altres tasques.
– Una mica de depre perquè, cada cop que vull escriure sobre alguna cosa i cerco informacions per fer enllaços, acabo de mal humor de tot allò que vaig llegint.
– Una mica d’angoixa perquè hi ha tantes coses sobre les que vull escriure que s’afegeixen les altres raons i acabo per deixar-ho estar.

Bé, doncs avui escric de “no res”, només del fet que aquesta és l’entrada 400 al meu bloc.

Quan he buscat per internet una imatge que ho simbolitzés, he trobat que el 400 estava relacionat amb els 400 euros de deducció de l’IRPF que es va inventar el Sr. Zapatero al 2008 buscant el vot i, curiosament, també han aparegut els 400 euros d’ajut a les persones en atur que ja no cobren cap prestació i que es va aprovar el febrer del 2011 pel mateix Sr. Zapatero.
Volia dir, amb aquesta entrada, que em fa il·lusió d’haver assolit aquesta xifra, que estic molt contenta de les prop de 20.000 visites que tinc enregistrades i que faré un intent seriós per vèncer la mandra, la depre i l’angoixa per escriure sobre els temes que tinc pendents: La tarifació social, les entitats del tercer sector, la reforma laboral, la campanya d’ICV-EUiA contra l’increment de tarifes al transport públic, el curs de lectures feministes que fa tres sessions que no en faig la ressenya, de la darrera Assemblea d’ICV a Sant Joan, …

Molt i molt per escriure, de vegades no sé ni per on començar o què li pot interessar més a la gent; tot i que haig de dir que generalment escric més per a mi mateixa i no per a ningú en concret.

Ens veurem a l’entrada 401!!!!!

Deixa un comentari

