Fins aviat!!!!

En general, en el bloc, explico tot el què faig, sobretot el què està més vinculat a la meva tasca política, però també a moltes coses que es refereixen a qüestions d’oci -viatges, formació- poques vegades parlo de la meva família o ho faig de passada.

Avui, però, m’és imprescindible escriure sobre el viatge, d’un any, que ha iniciat la meva filla, la persona més important de la meva vida, cap els EEUU. Amb la contradicció que això representa:

D’una banda, la part racional, en la que em sento orgullosa d’ella i de mi mateixa com a mare. Aquí, les seves expectatives de treball n0 són les que voldria, potser allà tampoc no ho seran, però no s’asseu a veure què passa, ha pres una decisió important i de ben segur que aconseguirà formació, creixement personal, noves experiències i un munt de coses més que li serviran per a la resta de la seva vida.

D’una altra banda, la part emocional que és més difícil de controlar o gestionar. Tot i que m’acabo d’acomiadar no estic gens trista, estic tranquil·la i serena, amb moltes ganes de viure, en la distància, tota aquesta aventura que segur serà meravellosa, hi tinc tot el convenciment.

Bé, recordant les paraules que he dit mentre entraba al control “Que t’ho passis molt bé!!!!”

Finalment no ho vaig penjar ahir i avui ja sé que ja és allà. Tot fantàstic. Esperant notícies…

2 thoughts on “Fins aviat!!!!

  1. guapa!!! a mi també em bullen contradiccions al cap, marxar lluny de casa, la família, els amics és dificil, però he marxat trnquila, sabent que tots esteu recolzant-nos i animant-nos en aquesta ventura que hem començat! de moment les pors i neguits no estan molt presents ja que estem massa nerviosos, emocionats i il·lusionts! estem contents, estic contenta!! T’estimo

  2. Això de poder parlar pels WhatsApp és una passada, sembla que estiguis a la cantonada i és una manera de viure amb vosaltres totes les emocions i aventures.
    T’estimo!!!!

Deixa un comentari

