Anàlisi resultats electorals

Suposo que a aquestes alçades ja tothom està fins els nassos de les anàlisis que cada partit, cada expert i cada periodista ha fet dels resultats de les eleccions autonòmiques a Galícia i al País Basc.

Jo no vaig d’experta però sí que necessito dir la meva i, com al cap i a la fi aquest espai és meu, doncs diré quatre coses que a mi em semblen.

– El PSC que es prepari perquè el PSOE s’ha enfonsat a la misèria tan en un lloc com en un altre i aquí no estan gaire, per no dir gens, bé amb aquesta parella PSC-PSOE que fa aigües. Si passa com allà i es queden tots a casa….

– El PP s’ha enfonsat a Euskadi i això també pot passar aquí, que ja m’agradaria. La història de Galícia és una altra i he trobat un dibuix que l’explica molt bé, així que aquí el poso perquè la gent hi reflexioni.

– Si CiU es fixa amb el PNB pot estar content, però imagino que ja no li fa tanta gràcia haver de pensar amb qui governarà, després de la pujada espectacular de BILDU.

– I un darrer comentari dedicat als nostres socis de coalició. Penso que fem bé d’anar conjuntament perquè es demostra que IU sola no li van gairebé les coses i, en canvi, conjuntament amb altres partits ecologistes i d’esquerres, poden fer molt bona feina.

Deixa un comentari

