VAGA GENERAL 14N

No sé com serà aquesta tarda, ja veurem, però aquest matí a Sant Joan Despí molta gent ha participat en la concentració davant de l’ajuntament, amb la lectura del manifest i, durant dues hores, caminant pels carrers del Barri Centre i l’Eixample.

Després, el centenar de persones ha continuat Avinguda Barcelona amunt per anar a Les Planes. Jo he tornat cap a casa, segueixo sense trovar-me massa bé i haig de descansar una mica si vull aguantar la manifestació de la tarda.

Són moltes les raons per fer vaga. A mí particularmente em preocupa la política de retallades que està empobrint les famílies i, sobretot, les dones grans i les mares que, amb pensions baixes o amb sous reduïts, no poden arribar a final de mes.

Em preocupa la gent jove que no veu futur en el seu projecte de vida i són anys que després no es poden recuperar.

Em preocupen les privatitzacions perquè jo penso que allò que és públic ha de ser el millor perquè garanteix el servei per a tothom, amb equitat i justícia.

Em preocupen tantes coses!!!!

Hi ha moltes maneres de fer vaga: no consumir llum, aigua, no anar a comprar, participar en les concentracions, no utilitzar els caixers automàtics, ….

ATUREM-HO TOT PERQUÈ NO ENS ATURI RES!!!!

Deixa un comentari

