El millor regal d’aniversari

El 1992, quan vivia a Madrid, vaig rebre un super ram de flors el dia del meu aniversari de part del meu pare i la meva mare. Va ser un regal fantàstic.

Avui, 20 anys després, he rebut el millor regal del món.

A les 8 del matí, mentre em preparaba el cafè, han trucat a la porta i al contestar m’han dit que em portaven un paquet. El primer pensament era que no recordava haver comprat res per correu per enviar-m’ho a casa. El segon pensament ha estat que debia ser un regal de la meva filla però a aquella hora del matí em semblava molt estrany perquè correus no funciona tan d’hora. Així que he esperat a veure què.

Quan he obert la porta un senyor em dóna

un capsa de cartró amb un diari a sobre i em diu “Agafa la capsa” i jo li contesto “El diari és seu?” i em diu: “No, el diari també”

Així que, entro cap a la cuina i llegeixo el titular del diari i penso que és una de les pitjors notícies que he llegit mai; però obro la capsa i em trobo això:

bo

Un suc de fruites, pastetes amb xocolata, panets,melmelada i una nota que sembla escrita per la meva filla. Un esmorzar especial. Una passada!!!!!

Gràcies, ha estat el millor regal de la meva vida!!!!

3 thoughts on “El millor regal d’aniversari

  1. havia de ser especial, el primer aniversari que no estem juntes, i per tant havia de fer arrivar totes les ganes que tinc d’abraçar-te i fer-te un petó! espero que hagis gaudit l’esmorzar i hagis començat un dia dolç! t’estimooooo

  2. Anna ha dit:

    Ohhh! n’hi ha regals tan especials que no podem explicar totes les nostres emocions i sentiments!!! Felicitats Elena, pel teu aniversari, que encara no ho havia fet!!! I Lídia que regal tan bonic!!! Petonets!!

Deixa un comentari

