I ja són 83!!!

Sí, avui el meu pare ha fet 83 anys i, encara que només he parlat amb ell per telèfon per felicitar-lo, sé que llegirà el meu blog i per això vull escriure sobre ell. Ja ho vaig fer fa dos anys, quan en va fer 81, i llavors explicava coses que recordava de quan era petita.

Ara últimament com estic enganxada a ILUSTRUM, el joc de col·leccions de cromos digital, sobre el que ja he escrit fa dies; he recordat la paciència que tenia el meu pare de portar-nos a la meva germana i a mi al Mercat de Sant Antoni, els diumenges al matí, per poder canviar el cromos i acabar les col·leccions. Llavors no eren autoadhesius, ni platejants, ni amb relleus; eren de cartró prim que havies d’enganxar en pega i portaves la llista en un tros de paper quadriculat, arrencat de la llibreta, on anaves tatxant els que tenies.

Qualsevol dia d’aquests li obriré alguna col·lecció i segur que s’hi enganxa perquè això de la informàtica l’apassiona. Realment és una de les coses que més em sorprenen d’ell, la capacitat que té d’aprendre coses noves. S’interessa, té constància, té paciència, no es rendeix davant dels errors o les dificultats, vol superar-se, ….

Aquí teniu una mostra del què ha fet amb el Photoshop, que ara ha começat a aprendre a fer servir.

postalAquesta és la postal de Nadal, abans la pintava i l’enviava per correu postal, eren peces úniques; després en pintava una i feia fotocòpies en color que enviava per correu postal; els darrers anys la pintava i, després d’escanejar-la, l’enviava per correu electrònic. Enguany, la postal és digital.

Lidia en Golden Gate

I aquest és el muntantge que ha fet per a la seva neta. Segur que li farà molta il·lusió.

FELICITATS PAPA!!!!

Deixa un comentari

