9 anys

Avui fa 9 anys que vaig entrar a formar part del Grup Municipal d’ICV-EUiA a l’Ajuntament de Sant Joan Despí i vaig assumir la responsabilitat de la Tinença d’alcaldia de Serveis Socials i Dona, que és com es deia llavors.

Realment, mirant enrera, no sembla que hagi passat tan de temps, però certament moltes coses han canviat a la meva vida, des d’aquell 12 de març, tan a nivell professional com personal.

És difícil fer un balanç ràpid perquè la vida està feta de grans moments i també de petits instants que, sovint, acaben sent tan o més importants. De tota manera haig de dir que m’agrada el què estic fent, que he après molt i que he gaudit d’allò que ha significat implicació, voluntat, dedicació i després he pogut aconseguir per a la meva ciutat i la seva gent.

Per altra banda, tot i que la política activa és apassionant, requereix molt d’esforç personal i comporta molts moments ingrats.  Dedico tot el meu temps i les meves energies a treballar per la ciutadania i, encara que en els temps que corren la gent pensi que “tots els polítics són iguals”, ho faig amb honestedat i en voluntat de servei, sense cap enriquiment ni benefici personal.

No sé si continuaré més enllà, de moment seré regidora, si no passa res, fins el maig del 2015 i després…..

Anuncis

Deixa un comentari

