Festa Major 2013

Tornant del Parc de la Fontsanta de veure el Castell de Focs de Sant Joan i fer el comiat de la Festa Major d’aquest any, passejant per les atraccions i les paradetes, tot i que dissabte de la setmana vinent encara queda el Correfoc que m’imagino que ha estat impossible encabir-ho amb tanta activitat.

De tot el que ja es van fer abans de la festa jo només he participat en el Trofeu de Petanca del Club Esportiu ESTEL i a la inauguració de l’Exposició d’Artistes de Sant Joan a Can Negre.

No em vaig perdre l’inici de la festa amb el pregó del Consell dels Infants, que em va agradar força (algun dia haig de dir alguna cosa d’aquest Consell) i del pregó “oficial” amb el Jordi Rios, que va estar molt distret. Després la recepció de les entitats, que sempre acaba sent una mica massa excessiva pel meu gust, tot i que han canviat algunes coses; ja en vaig parlar prou tres anys enrera.
Aquest any el descobriment ha estat la III Ruta de la Tapa, i és ben veritat que diuen que a la tercera va la vençuda, perquè enguany crec que ha tingut castellersun èxit espectacular. A mi no m’ha donat temps de fer les 34 tapes, a més d’anar al concert de gralla, a l’exposició de col·leccionistes, a la plantada de gegants, a ballar amb la Salseta del Poble Sec o les tradicionals sardanes de festa major, a rebre la Flama del Canigó o a pasar una mica de fred tot patint amb els castellers; i alguna cosa que em deixo. En definitiva, que he pogut anar amb la colla amunt i avall i tastar-ne una dotzena de tapes, que no està gens malament.
Comentaris i suggeriments per l’any vinent:
1) Fer el llibret amb les bars i restaurants ordenants per barris i acompanyats per un petit plànol.
2) Molt bé pels establiments que allargaven fins les 15 hores perquè les 14 quedava una mica just. Igualment al vespre que fins les 21 és poc. Fantàstic Can Pau Torrents fins les 23 hores.
3) Imprescindible que hi hagi la possibilitat de demanar una beguda sense alcohol, no tothom pot-vol-li agrada l’alcohol i d’altra banda sembla que s’incita a la beguda.
4) Algun bar no ha complert l’horari de servei o bé perquè estava tancat o perquè no ho servien.
5) Algunes estaven boníssimes, llàstima que no estiguessin calentes!arcs
6) Una gran idea que ens ha fet sortir i quedar amb colla per anar de Festa Major i que de ben segur que la bona acollida per part de la gent haurà estat un èxit pels bars i restaurants que hi han participat.
S’acaba la Festa Major 2013, fins l’any vinent!!!!!
Anuncis

Deixa un comentari

