No m’he caigut llegint!

Des de fa més d’un mes que no escrivia al bloc, no perquè no tingués coses a dir (de fet tinc alguns esborranys que no he arribat a publicar) però la manca de temps, la mandra, les poques ganes d’escriure sobre problemes, dificultats.. Simplement que això d’escriure al bloc necessita el seu temps i la seva predisposició i és, sobretot, gaudir de fer-ho, ja que quan es converteix en una obligació deixa de ser divertit.

Avui dia 31 de desembre  s’ha de fer balanç de l’any, però aquest 2013 sembla que tothom l’acomiada amb ganes;  em refereixo a les ganes de perdre’l de vista. Així que no faré balanç, perquè malauradament em venen al cap algunes pèrdues, així que escriuré alguna cosa de manera més divertida.

La gent que em coneix sap que mentre passejo al Rock, el meu vellet gos, vaig llegint. Sovint la gent que em veu del meu barri em va dient “cauràs, t’entrabancaràs, ensopegaràs…..” i jo contesto que mentre no canvïin els arbres i els fanals de lloc no hi ha cap problema, ja que els tinc tots controlats; són 15 anys passejant el gos.

Doncs bé, divendres passat he caigut al carrer i he parat el cop amb la cara, que cada dia em va canviant de color. 

cara

Evidentment, quan em veuen, tothom em pregunta “Què t’ha passat?” i jo dic “He caigut”, automàticament tothom fa la deducció “És clar, com sempre vas llegint” 

Dons NO, us haig de dir que no m’he caigut llegint, que anava cap a la feina, baixava per un carrer que fa força pedent, que vaig relliscar no sé ben bé com i que vaig aturar el cop amb la cara al terra.

Així que seguiré llegint pel carrer, seguiré escoltant que cauré i, sobretot, seguiré rient i fent broma de tot el què em passa. Perquè, com diu el meu pare, si no et passa res no tens res per explicar.

BON ANY 2014!!!!!

 

 

Deixa un comentari

