Torno al paper

Quan vaig començar aquest blog, fa més de 4 anys, ho vaig fer sobretot perquè m’agrada escriure i llavors em va fer gràcia poder fer-ho a l’ordinador d’una manera que quedava molt bé, força més endreçat que en un paper o una llibreta, perquè et permet esborrar, canviar, revisar les faltes o la redacció.

Ha passat el temps i he gaudit força. Al principi escrivia sobretot per a mi, per la necesitat de dir el què em passava pel cap: opinions, coses que feia, coses que aprenia, experiències sobre els meus viatges….

Poc a poc em va sorprendre que hi hagués gent que em seguís i em llegís; llavors també escrivia sobre temes dels que pensava que la gent podria estar interessada.

Darrerament he tingut al cap moltíssimes coses que hauria volgut escriure, però que finalment no ho he fet. Sobretot perquè els esdeveniments es succeeixen tan de pressa que sovint, quan he volgut trobar el temps per escriure, ja havia passat una altra cosa, ja havia fet una altre pensament, ja havia participat en una altra jornada, ja havia…..

Bé, no sé si seguiré escrivint al blog, suposo que sí; potser m’hi tornaré a enganxar, però ara tinc un altre projecte: He decidit escriure sobre els meus records, de quan era petita i no tant.

I ho faré en una llibreta; la llibreta que vaig començar fa més de 15 anys, quan la meva filla era adolescent, i jo li escrivia cartes perquè m’era molt difícil poder parlar amb ella en aquella etapa de la seva vida.

Ara, reprendré aquelles cartes explicant-li els meus records, d’una manera més “privada” que no pas en un blog. Aquest és un dels meus propòsits del 2014

LLIBRETA

Espero, de tota manera, no abandonar totalment el blog; a veure com va.

2 thoughts on “Torno al paper

  1. MRB ha dit:

    Serà una llàstima que deixis d’escriure al bloc. Ja veig que el nou projecte és més personal…, però… perquè no comparteixes els teus records amb nosaltres?🙂
    Ptns.

    M. Rubio.

    • Com ja dius és un projecte molt personal i no sé fins a quin punt l’interessa a ningú però també em plantejo fins a quin punt vull “airejar tota la meva intitmitat”. Sóc una persona molt transparent i no tinc cap recança d’explicar com sóc, d’on vinc, què em passa o què m’ha passat; però aquest cop vull escriure tot, sense deixar-me ni una engruna, perquè va dirigit a la meva filla i, al blog, es poden explicar les mateixes coses però potser posant una altra intensitat.
      Gràcies per seguir-me Manoli, una abraçada

Deixa un comentari

