La guixeta 24

Quan el guia em va assignar la guixeta 24 perquè fos on deixar el meu equipatge em vaig sentir una privilegiada ja que aquest compartiment està el primer al costat de la porta i just a les escales del camió. Això fa que sigui molt més fàcil posar-hi la maleta, ja que no et cal aixecar-la per damunt del cap.

Imagino que ell ho va fer veient el meu cos àgil i atlètic, jajajaja. Però ja us puc dir que aquest ha estat un “regal enverinat” cosa que t’adones de seguida.

El primer dia, quan puges per primera vegada al camió tot està net i polit, però ja no és així en arribar el vespre, quan es monten les tendes i obres la guixeta per agafar allò que et caldrà per passar la nit, ja que la maleta es queda dins el camió.

Jo vaig obrir la guixeta i em vaig adonar que tooota la sorra del desert havia entrat per la porta i s’havia enganxat a la meva maleta nova. A partir d’aquell moment ha adquirit un “estampat africà” que s’ha mantingut fins arribar a casa i l’he poguda netejar a la terrassa utilizant la manguera. Sembla que ha tornat al seu color negre original.

24

Així, si aneu amb un camió amb guixetes penseu que no sempre la més còmoda d’accés és la millor. I, en tot cas, feu com jo que em va salvar el fet que portava tota la roba en bosses de roba: la bossa de samarretes, la de pantalons, la de roba interior, la de sabates, la de coses diverses, la de la roba bruta, la del necesser ….

bosses

Hi ha amigues que les porten de plàstic que té l’avantatge que són transparents, queden tancades hermèticament i si plou o la maleta es mulla per alguna raó, la roba de dins no es mulla.

Jo, com en tinc moltes de roba em van bé perquè tenen nanses llargues i es poden penjar de la branca d’un arbre, dins d’un armari o a qualsevol penjador. També fa que si la roba està humida o és roba bruta no fa tanta olor com ficada dins d’un plàstic.

Bé, sort que duia les bosses i així no es va omplir tota la roba de sorra.

Deixa un comentari

